Kaebuste lahendamise kord

AS Kliinik Elite ja OÜ Tähe Erakliinik kaebuste lahendamise kord ja patsientide rahulolu-uuringud:

Allikas: Sotsiaalministeerium

Kontaktid

Visiidi tühistamine ja visiidile mitteilmumine

Kui patsient ei ilmu kokkulepitud ajal eriarsti vastuvõtule ja pole sellest eelnevalt teavitanud, tasub patsient järgmisel tervishoiuteenuse osutamise korral visiiditasu kahekordses suuruses (alus Ravikindlustuse seadus § 70 punkt 6).

Patsientide rahulolu-uuringu kokkuvõtte

Alates 2022. aastast viiakse Elite ja Tähe kliinikus igal aastal läbi suuremahuline patsientide rahulolu-uuring. Patsientide tagasiside tervishoiuteenustele ja teenuseosutajatele on oluline teave, mille põhjal saab hinnata tervishoiuasutuse toimivust ning parandada teenuste osutamise viisi, kvaliteeti ja sisu. Vastav kohustus tervishoiuteenuse osutajatele kajastub ka Sotsiaalministri määruses nr 128 “Tervishoiuteenuse kvaliteedi tagamise nõuded”, mille kohaselt peab teenuseosutaja vähemalt kord aastas tegema patsientide rahulolu kokkuvõtte, analüüsima ning arutama tulemusi ning rakendama vajalikke parendusi.